2014. november 23., vasárnap

Bally peep-toe velúr magassarkú cipő 37,5-38, ÚJ! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft


Eladó egy luxuskategóriás nagyon szép, elegáns fekete velúr Bally magassarkú cipő.  
Idén tavasszal Belgiumban egy olyan outletben vásároltam, ahol luxusmárkák előző szezónból való vagy üzletekben felpróbalt, minimálisan hibás darabokat lehet kapni. Ez a cipő is csak felpróbálva volt az üzletben és vagy ettől vagy tárolás miatt a bal cipő sarkán van egy alig észrevehető sérülés, amit egy cipész biztos meg tudja csinálni. Én személy szerint nem is csináltatnam meg, annyira lent van, észre sem lehet venni.
Próbáltam fotózni is: ) 
    
A cipő nagyon különleges, igazi statement darab! Kívül velúr, belül aranyszínű bőr, ami még éredekesebbé teszi a cipőt!
Ha a keresőbe beírod Bally Anita peep-toe, akkor találsz jobb képeket a cipőről és látni fogod, hogy használtan is majdnem 200 dollárt kérnek érte, újonnan pedig több, mint 300 dollár az ára...
Úgyhogy az általam javasolt kikiáltási ár szerintem nagyon barátságos és bízom benne, hogy sok örömet fog okozni valakinek ez a szépség: )) 
A beleírt méret 38, én általában 37-37, 5-es cipőket hordom, és jó rám ez a cipő. Belső talphossz végigmérve kb. 24, 5 cm, de mivel szűkül az orra, nekem a lábujj nem ér  teljesen végig, úgyhogy hasznos talphossz kb 23, 8-24, 3 cm.  A sarka elég magás - hátul középen mérve 10 cm és pont emiatt vagyok kénytelen megválni a cipőtől, ez nekem túl magás, fél óránál többet nem tudnám benne lenni.
  A terméket a banki átutalás megérkezése után 3 napon belül postázom.
Székesfehérváron személyes átvétel is megoldható.
Ha 5 vagy ennél több terméket vásárolsz nálam, a postát én állom!  
***  
Folyamatosan töltök fel USA-ban és Skandináviában vásárolt új és általunk már használt/kinőtt gyerek- és felnőtt ruhákat, cipőket. Érdemes hozzám benézni!   
Igyekszem a termékekről részletes leírást adni, kérésre mérek is.
Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok!



Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2014-12-07 08:37
. Bally peep-toe velúr magassarkú cipő 37,5-38, ÚJ! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése