2014. december 20., szombat

Buffalo BŐRkabát női M-es méret ÚJ!!! - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

BUFFALO női bőrkabát. BŐR!!!! Derékig érő karcsúsított fazon. Belsejében cipzározható bélés van, ami miatt akár télen is lehet hordani. Nagyon szép, csinos és elegáns darab. Ajándékba kaptam, de nem az én stílusom és ezért itt áll a szekrényben. Eddig nem hordtam, ezután sem fogom így megválnék tőle. Sajnos a címkéje már nincs meg, de garantálom, hogy gyönyörű új az állapota. Folyton csak próbálgattam, de végül sehová nem menten benne. Minden kérdésre szívesen válaszolok. Méreteket is mérek! Ára postával ennyi! Szépen becsomagolva, hogy ne törjön, dobozban adom fel postára mindenféle ajánlottan és elsőbbségivel. Vakuval és vaku nélkül is töltöttem fel képeket.


Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2015-01-09 18:41
. Buffalo BŐRkabát női M-es méret ÚJ!!! - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése